Baner

trwa inicjalizacja, prosze czekac... GRY MMO

Podoba Ci się ten blog?

poniedziałek, 6 maja 2013

Wywiad z Marlena

Cześć :)Więc proszę : wywiad ze 


Ja- ile masz lat . ?
Marlena -13 . rocznikowo 14 d','b
Ja - kto jest twoim idolem na MSP . ?
Marlena - nikt
Ja - jaka jest Twoja ulubiona piosenkarka?
Marlena - Adele , a zespół Linkin Park
Ja - co sądzisz o AliKindze?
Marlena - nie znam jej . Tylko z widzenia z rankingu . Nie mogę jej ocenić .Ale dochodziły mnie słuchy że nie jest zbyt miła .
Ja - co myślisz o sekach?
Marlena - Seki? nie mam nic do nich. Przydają się . Jeśli chce sie zarobić :) .wtedy je oglądam. Natomiast jak ktoś będzie chciał się wymienić zwykłymi filmami zgadzam się . są ciekawsze :)
Ja - oki ; 3 dzięki za wywiad ;>
Marlena - Dzięki miło mi :3

                                                                  Bay bay

                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz