Baner

trwa inicjalizacja, prosze czekac... GRY MMO

Podoba Ci się ten blog?

niedziela, 2 czerwca 2013

O bucikach,ubraniach i takich tam xD







 Dzisiaj poruszymy sobie taki temat o...

        MODZIE

Chyba każdy kojarzy te klimaty ;D. Ja na codzień staram ubierać się jakoś wyjątkowo, tak aby zwracać na siebie uwagę, a już szczególnie miło mi, gdy ktoś powie, że mam coś fajnego ;D. Z resztą chyba każdy lubi komplementy :33. Np. dzisiaj mam na sobie: 
* granatowe rurki
* czarną bluzkę z neonowymi graffiti
* naszyjnik ze złotym  sercem
* neonowe pomarańczowe kolczyki
* złoty pierścionek z czarnymi wąsami milorda
* złoty pierścionek z pomarańczowymi wąsami milorda

Czyli jestem ubrana tak na kolorowo ;P.  Co do fryzury to mam rozpuszczone włosy *o*. Ostatnio dużo osób chodzi w takich legginsach:







 



 Z początku nie podobały mi się,ale teraz są fajneee i chcę je mieć <3. Oprócz tych, na pewno nie raz już widziałyście/eliście
kogoś w tych legginsach: 



Są różne ich typy. Podobnie jak u tamtych, na początku sama nie wiedziałam jak jest moja opinia o nich, ale teraz spodobały mi się i również chcę je mieć <3 ^^. Może teraz coś o bucikach ^^. Lubię nosić różne buty, ale chyba jednak najbardziej podobają mi się TRaMpKi ^o^. Najbardziej podobają mi się buty z firmy converse:



Oprócz trampek, według mnie są fajne też koturny ;D (których nie mam i nigdy nie miałam *-*)
 


Ale to, to już przesada i to wielka O.o : 
 


Jak można takie coś nosić ?! OMG, ci ludzie to już naprawdę nie mają w czym wyjść z domu... Dobra, nie ważne. A o to już ostatnie buty, które chciałam wam pokazać :D : 





Baleriny :D. Dobra, spodnie, bluzki ,sukienki itd. Już sobie daruję, bo za długie będzie, ale teraz dam kilka takich zestawów ^^.
1. Emo <3 xDD 





2. Hm.. Nie wiem jak to nazwać. Dziewczyński? ;3    
  

Boskie są te sukienki *o*. Wybaczcie, że nie dałam całego zestawu, ale nie mogłam znaleźć :<. Dobra, przejdźmy dalej.

3. Tak na luzie ; >




No, to już chyba poznaliście trochę, jakie typy ubrań lubię ;D.
Piszcie na poczcie na dole, o czym chcecie posta. Pewna osoba  doradziła mi, żeby więcej robić postów takich konkretnych, o czymś, a mniej o takim życiu codziennym. Wam zawdzięczam ten wybór, nawet nie wiecie jak uszczęśliwia mnie każde wejście na bloga(a zwłaszcza jak jest ich więcej niż 50), każdy komentarz, każda wiadomość, choćby krótko tak, o niczym, tylko żeby się zapoznać. Tym osobom bardzo dziękuję, a jest ich coraz mniej. Naprawdę, te osoby są niesamowite i są świetnymi fanami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz