Baner

trwa inicjalizacja, prosze czekac... GRY MMO

Podoba Ci się ten blog?

niedziela, 2 czerwca 2013

,,Przyjaźń jest dla mnie ważna''

,,Dawno, dawno temu żyła sobie Kinga, która czuła się samotna. Później jednak znalazła dwie przyjaciółki, które bardzo wielbiła.  Jednak po kilku latach przyjaźni zawiodła się na jednej. Smutne jest to, że  przyjaźń zamieniła się w nienawiść...
Została jej tylko jedna. Jednak i ona się zmieniła w inny jednak sposób. Decyzja nie była łatwa, ale Kinga ją podjęła- nie były już przyjaciółkami. Miała jednak przyjaciela, którego znała od urodzenia. Później jednak odnalazła inną przyjaciółkę, ale i na niej się zawiodła. Od tamtej pory Kinga dobiera bardziej dokładnie przyjaciół i trudniej jest zdobyć jej zaufanie. Kinga się już tym nie martwi, bo wie, że ma przy boku Dominikę i... Darię.''
      Tak mniej więcej wygląda moja historia. Myślę, że każdy ma jakąś podobną i, że ma przyjaciela. Wiem jednak, że istnieją osoby które są pozbawione bliskich im osób i życzę im szczęścia i odnalezienia swojej przyjaźni ♥. Co to jest przyjaźń? Nie wiem. Każdy te słowo rozumie inaczej. Ja jednak sądzę, że:
Przyjaciel- osoba, której możesz zaufać, przy której czujesz się wolny/a, wiesz, że mimo swoich wad ta osoba cię akceptuje
Nie potrafię tego inaczej określić. A wy? Ilu macie przyjaciół? 2? 3? 1? A może nawet 6? Jeśli tak jest, że twoje grono przyjaźni jest duże, to zapewniam cię, że tylko jedna czwarta bądź dwie czwarte jest PRAWDZIWA ♥. Przy Dominice czuję się wolna, zawsze mnie wysłucha, nawet gdy wydaję mi się, że męczę ją moimi historyjkami z życia, to ona twierdzi, że jest inaczej i za to między innymi jej dziękuję <3. Bez niej nie czułabym się taka szczęśliwa. Moi rodzice chyba niezbyt to rozumieją, ale to nieważne. Tak naprawdę nie mam super jakiś tam dowodów na to, że Dominika rzeczywiście jest tym, kim się podaje. Ale ja wiem, że tak jest. Skąd? Nie wiem. Ufam jej. Ufam, że w rzeczywistości jest tak piękną i miłą osobą jak mi się wydaje, a może i nawet lepszą. To jest jedyny dowód na to, że otwarcie mogę powiedzieć, że jest moją przyjaciółką. Co do Walusia również jest dla mnie bardzo ważny, bo to mój friend z reala ^-^. Czasem mam ochotę do niego podejść, zwłaszcza w tych najgorszych sytuacjach i go mocno przytulić, ale nie mam odwagi, bo boję się, że odbierze to jakoś inaczej niż ja... ;].
     Wszystkiego dobrego życzę wszystkim przyjaciołom na całej ziemi niech wasza przyjaźń trwa na wieki, niech między wami pozostanie sentyment-al z każdego dnia ♥...





 


 


















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz